egy szabadúszó története

Suvahe

Suvahe

Önjáró cukor

2021. április 26. - Suvahe

Csökkentette hallását a maszkom. Zörej és zsivaj tolongott a teraszon. Tőle fél méterre, a járdán álltam. Akciós muskátlival iparkodtam haza.

- Nem értelek, gyere közelebb – gesztikulált unokaöcsém –, gyere, igyál te is velünk valamit, én fizetem.

Vele volt barátnője, a barátnő nővére, Edit és a nővér kislánya. Irányt változtató első lépésemnél már tudtam balszerencsés választásomat.

Újranyitási témát tépegettek, tíz percük, míg a pincér elém tette kapucsínómat – cukor nélkül szeretem - kellemesen telt.

- Tényleg, Suvi – fordult hozzám Edit –, amit küldtem neked linket, megpályáztad?

Osztrák ingázós állás egy kereskedelmi cégnél. Autóval negyven perc. Gyér forgalom esetén.

- Már anno mondtam neked – süllyesztette csészém mélyére a habot kiskanalam –, lehetőleg ne a kiskorú gyerekem főzze a vacsorát...

- Hiszen én is ingázom és nincs semmi gáz - formált arcából kubista festményt a fintor.

Kapucsínóm kortya, bár forró volt, csúszott.

- ...főleg, hogy anyáddal élsz és az ő kosztját eszi a lányod...- mondtam.

Zörej, zsivaj. Tájfun is támadt. Edit dérdúrja oktávot bontott, elhagyta a teraszt.

- Baszki, mekkora egy paraszt vagy – vágott pofákat a húga.

- Hiszen tényleg a mama főz – értetlenkedett a kislány.

- Fogd be a szádat – intette kussolásra unokaöcsém.

 

Megköszöntem a kapucsínót.

 

- ...csak cukrot ment kérni...túl keserű volt neki a kávé...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suvahe.blog.hu/api/trackback/id/tr6716513472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyolító · www.tollkoptato.hu 2021.04.30. 21:57:42

Ismét egy jól sikerült írás. Élvezet volt olvasni.Köszi.
süti beállítások módosítása