egy szabadúszó története

Suvahe

Suvahe

Hová mész nyaralni?

2023. augusztus 14. - Suvahe

- Milyen volt a nyaralása?

Mert egy hét kimaradt, bár nem kötelező hetente járnom az agykurkászhoz, egyébként sem József Attilásan, azaz tiszta szívvel jövök, inkább kielégítem a kívánalmakat, miután dűlőre jutott a kérdés, hogy az én érzetvéleményeimre többnyire mindenki ellenvetéssel reagál, én viszont már jobban szeretném ha valaki a mondanivalóm mögötti összefüggéseket is végre megfelelően értelmezné...

De a furcsa ív, ami a szakember érdeklődésére képződik ajkamon, őt újabb érdeklődésre ösztönzi, - Nem érezte jól magát a nyaraláson?

- Ez nekem történelmi nevezetességeket szemlélő kirándulás volt, amelynek során főztem magamnak lecsót, levest. Tudja számomra a nyaralás az, amikor még gyerek vagy és a nagymamánál vakációzol két hónapot és ő teljes mértékben kiszolgál. Vagy ha már felnőtt vagy és legalább két hetet all inclusive pihensz.

- Miért ne nevezhetné nyaralásnak a történelmi nevezetességeket szemlélő kirándulást, amelynek során lecsót főz?

- Mert nem fér bele a fogalmi táramba. Nekem nem nyaralás az, ha öt napig távol vagyok az otthonomtól és főzök és mosogatok, még akkor sem nyaralás, ha 50 méterre van a tengerpart, vagy 200 m-re a szegedi Dóm, ezért hívom az eseményt kirándulásnak. Majd ha lesz lehetőségem egyhuzamban 10 napot eltölteni teljes ellátással minimum 500 km-re az otthonomtól, azt majd nyaralásnak hívom.

- Alábecsüli a választásait. 

Somolygok. Eszembe jut, hogy anyám gyerekkoromban...és ezt már mondom is hangosan: Tudja, anyám iskolás koromban mindig figyelmeztetett, senkinek nem kell szóba hoznom az eredményeimet, mert kérkedésnek nézi, és én így is tettem, és a közösség a hátam mögött összesúgott, ami aztán visszajutott a fülembe, hogy én egy nagyképű picsa vagyok mert a pompás eredményeimmel már azt hiszem több vagyok náluk és nem ereszkedek le hozzájuk beszélgetésre...

A bejegyzés trackback címe:

https://suvahe.blog.hu/api/trackback/id/tr5218193317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása