egy szabadúszó története

Suvahe

Suvahe

Enerváltsága nem veleszületett, a világ tette ilyenné

2024. január 10. - Suvahe

Mostanra csúcsosodott ki a kb. négy évvel ezelőtt kezdődött mélységes embergyűlölet-fázisom.

Persze korábban sem a feltétel nélküli emberszeretet jellemzett, de eme érzetem lényegesen felületesebb volt, ha a jelenlegi mélyrehatót veszem alapul.

Hosszú definícióval úgy fogalmazok: túl sokat tapasztaltam ahhoz, hogy mostanra az élet bármely területén magam mellett elviseljek olyan embereket, akik nem értenek velem egyet.

Rövid definícióval: vagy akceptálsz vagy nem is ismerlek...

Barátságtalan, távolságtartó, ellenséges. Így jellemeznek ők, akik újabban utamba kerülnek. Őket megértem, mert valóban ezt a képet mutatom kifelé.

Nagyzoló, önimádó, elbizakodott. Így jellemeznek ők, akik régebben utamba kerültek. Őket anno nem értettem, mert anno ezeket a rám aggatott jelzőiket én magamban az álmodozó, réveteg érzettel éltem át. De most már megértem őket. Avégett látták nagyzolásnak az álmodozásaimat, mert szűk látókőrűek voltak és azóta is maradtak a korlátaik között...

Az eltelt időben minden rugalmatlanság, földhözragadtság, álnokság, rosszindulat, haszonlesés és hitványság, amely hatalmába akart keríteni és uralma alá akart vonni, betörni nem tudott, és én nem tudtam nem tudomást venni a hazug életről, távolodnom kellett a szemfényvesztéstől...

De ha közelebb jössz és maradsz, az én tekintetemen keresztül láthatod barátságtalanságom szelíd kincseit...

 

PILLANATOK AZ ÍRÓASZTALOM KÖRÜL

1704878807945.jpg

A Nyúl-sorozat befejező kötete várja, hogy folytassam az olvasást.

 

 

1704878807933.jpg

Képeslap, mint szuvenír a bécsi Monet-kiállításról. Trouville tengerpartja 1870-1871

 

 

1704878807920.jpg

2023 karácsonyán megajándékoztam magamat egy nem hagyományos Barbie-babával, ami gyerekkorom egyik vágya volt

 

 

1704878807906.jpg

Diadém, amit mint római istennő viseltem 2023-ban a Savaria Történelmi Karneválon, és egy szütyő, amit ajándékként választhattam egy textilvarró kiállításon

 

 

1704878807892.jpg

Notesz, amit még 2019-ben vettem, hogy odaajándékozzam valakinek, aki azóta már nem része az életemnek. A noteszt pár napja halásztam elő a gardróbszekrényből, azzal a szándékkal, hogy magam írok bele, de még nem fosztottam meg a csomagolásától

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suvahe.blog.hu/api/trackback/id/tr818299531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása