egy szabadúszó története

Suvahe

Suvahe

Hátulról már nem

2023. augusztus 29. - Suvahe

- Pedig aktív voltál az első két évben - magyarázom a Tetovált Gépésznek, hangom édesen fanyar -, persze értem én, hogy öregszik az ember és egyre fáradtabb, de az, hogy az akkori heti négy alkalom szex mostanra havi egyre csökkent, elég látványos öregedés a részedről, és még azt sem mondhatnám, hogy a többletmunkád szívja az erődet, mert az akkorihoz viszonyítva nincs több melód, és az is biztos, hogy nem egy másik nő veszi el az energiádat, mert sokat vagy itthon...

Magához húz gyerekes nyegleséggel, mint hibáján kapott kamasz, nem szeretem ezt a stílust, - Persze most, hogy szemedre vetettem, úgy teszel mintha kívánnál- dörzsölöm szét a gúnyt -, ahelyett hogy kapásból, már a szobába lépésemkor eljátszanád hogy akarsz, legalább a halvány reményt megadva, hogy ma talán lesz valami, még ha tíz perc múlva sztornózod is.

- Te is eljátszhatnád.

- Nekem nem kell eljátszani, mert kettőnk közül én vagyok, aki amiatt tett említést, mert kevésnek tartja a mennyiséget, nem beszélve a változatosságról, mert pl. hátulról már két éve nem csináljuk...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suvahe.blog.hu/api/trackback/id/tr5818203661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása