egy szabadúszó története

Suvahe

Suvahe

A hasonló különböző

2021. március 29. - Suvahe

- Téged nem zavar az ugatás?

Közös használatú függőfolyosónk korlátjára erősített virágláda saját növényeit öntöztem. - Természetes része a kutyának – merültem szomszédasszonyom illetődött vizenyőibe –, tudja, csak öt-tíz percig ugat, aztán tudatosul benne, hogy a gazdája dolgozni ment.

- De éjjel is ugat.

- Pontosabban este fél tíz körül. Ha a csaj éjjeli műszakos.

- Engem ez az ugatás akkor is rettenetesen zavar.

Elágazó szárának szottyadt ágait siratta a csarab. Tépéssel tenyeremre kerültek. - Engem jobban zavar, amikor a fickó este tizenegykor teljes hangerőre állítja a magnót és ez az állapot hajnali kettőig tart. Ön erősebben hallja a kutya vokálját?

Témánk folyama a gang avítt járólapjára loccsant.

- Hát a Zsuzsa, aki a másodikon lakik mellettük, ő mondta, hogy a férfi régóta munkanélküli, a barátnője tartja el. Mondjuk a csajt sem kell félteni, simán kiönti a teraszról az utcára a csikkes tálat, persze a szél behordja az én teraszomra, gyakorlatilag én takarítom az ő szemetét, a pasihoz is trehány kinézetű alakok járnak, egyik ismerősömmel épp a ház előtt beszélgettünk, ő mesélte, laktak ezek abban a háztömben is, ahol ő lakik, ott is ment a lumposkodás...és szomszédasszonyom szavai már csupán betűkre bontva értek hozzám, evezett agylapátom, családom tart el, én sem dolgozom, mily hasonló jelenünk, különböző múltjaink...

 

 

És a ráadás:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suvahe.blog.hu/api/trackback/id/tr1416484558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása