egy szabadúszó története

Suvahe

Suvahe

Ünnepi bagázsok kérges jókedve

2021. december 23. - Suvahe

Kevin egyedül karácsonyozik és a Last Christmas-t hallja. Hahh. Passzívvá tesz - főleg - az ünnepek családi brancsa. Mindenki ismeri a kollektív témát, lövök hozzá én is, bezzeg az én témáim - Mark Sandrich: Holiday Inn (1942), Mozart: Zenés szánkózás - számukra ocsmány fétis, és méreget szabványuk, ugyan mi egyebet akarnék, nem vagyok több, mint eszement gavallér...

Minden volt már máskor, a mostban zajlik a régen. - Figyuzd - viszem a hangsúlyt - te vagy gyerekként ezen a képen? Persze se hall, se lát, elnyom minket az I gave you my heart, a szeretetösztön, ami három napig virágzik, majd egész évben hiánycikk...

Szerintem ha kereket oldanék, észre se vennék, oh, de igen, mert az én feladatom az asztalteríték, tehát előbb elvégzem a munkám, aztán már a kutya se fut rám.

Tehetnék távozás előtt valami mókásat, hmm.., hmm..., a Wham-et kicserélem Mozartra...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suvahe.blog.hu/api/trackback/id/tr5116791642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása