egy szabadúszó története

Suvahe

Suvahe

A segítségnyújtás tág értelmezése

2022. március 01. - Suvahe

Huh, vérbő a mérge már öt perce, - Hülye vagy? Én azt mondtam, ebédet! - rivallja, és még mindig reng kezében a kosár alja, melyben zöldségeket hoztam -, - Szerinted hogyan lesz ebből főtt étel - üvölti -, mielőtt dolgozni megyek? 

- Sehogy - mondom -, csak  látni akartam, ugyanolyanok-e a jelek rajtad, mint anno anyádon, emlékszel? - huppan kaján kényelmem a fotelbe - akadt elég dolga, s kérte, vigyél májat ebédre, te le is tetted a nyers májat az asztalra, és ő - isten nyugosztalja - felverte a várost, épp mint te most, mert szerinte ragut vagy rizottót hoztál volna készen...nos, nekem is más az értelmezésem... - somolygok, arcomon táncolnak huncut koboldok, s a dühének már nincs is szava,

- Kint a kocsiban - felelem - van ám kínai kaja... 

A bejegyzés trackback címe:

https://suvahe.blog.hu/api/trackback/id/tr3417769274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása